härlig utflykt

Idag firade vi min ledighet med en ordentlig utflykt. När vi kom hem hade vi varit ute i drygt 2,5 timmar och det var en riktigt fin tur. Vi började med att ta spårvagnen ut mot havet. Där tog vi en promenix längs med båtarna och havskanten. Otroligt fint, solen värmde och det var nog en av sommarens finaste dagar. Vi fortsatte längs med stigen och kom fram till fiskebäck där vi hade kunnat komma hem rätt snabbt men istället tog vi de två längsta bussturerna som fanns. Inget att skynda hem till utan vi bara var, och att åka buss är alltid mysigt.
 
Planen från början var att hitta en plan där vi inte hade varit innan och där vi kunde träna lite. Dock var det väldigt varmt ute och varken jag eller Pelle hade orkat hålla igång särskilt länge. Det blev istället mycket fotografering. Pelle fick köra en del tricks, springa lös, och sedan blev det också en del störningsträning när vi körde lite fotgående på de olika busshållplatserna.
 
Jag passade också på att introducera min nya hurttaväst som kom på posten. HELT underbar men färgamtchningen med ryggsäcken hade kunnat vara lite bättre :)
 




Bloggen skär tydligen bort vissa delar av bilden men det får vi lösa en annan dag...


Kommentarer
Postat av: A-L

sv:Vad roligt, hoppas det går bra!

2012-08-30 @ 04:56:38
URL: http://linnylinslus.bloggplatsen.se
Postat av: Linda

Fina bilder :)

2012-08-30 @ 06:53:40
URL: http://lindajonssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0