lista

Hur kom du in i hundvärlden?
Vet faktiskt inte riktigt, har (nästan) alltid gillat hundar och när jag fick en hund blev det naturligt att jobba med honom :)
Hur gammal var du när du blev med hund?
14når
Vad är dina mål med din hund?
Drömmålet skulle ju vara lydnadschampion, om vi lyckas återstår att se, haha :) Har flera mål för 2012 om ni kollar under pelles flik.
Lämnar du din hund ensam hemma, hur ofta?
Ja, han är ensam hemma varje dag, int esärskilt länge dock. Han bara sover när han är själv.
Skulle du låta någon annan träna din hund?
Det beror på vem det är. Om jag har förtroende för den och om jag är i närheten. Men om jag är nära får de flesta testa. Det är no gbara nyttigt för Pelle :)
Lämnar du din hund i bilen om väder tillåter?
Ja det händer. Men inte regelbundet.
Är din hund med på jobbet? Eller vart är din hund när du arbetar/studerar?
Mamma och Pappa kan jobba mycket hemma så de tar hand om Pell enär jag är i skolan.
Litar du på din hund?
Ja i de allra flesta situationer.
Litar din hund på dig?
Ja det gör han :)
Har din hund några rädslor?
Nej inte vad jag kan komma på nu.
Vilka kurser har du och din hund gått på?
Oj det är många. Det står under Pelles flik. Men valpkurs, grundkurs, 3 olika lydnadskurser och en agilitykurs. Tror det var det :)
 

Pick one!

Koppel / Lös
Levergodis / hemmagjort godis
Lydnad / Agility
Freestyle /  Sök
Drag / Spår (kör mycket mer spår men drag är himla kul det med)
Långpromenad / Miljöträning
Renras / Blandras
Hane / Tik
Privatkurs / Brukshundsklubbskurs (har ingen annan erfarenhet)
Träna själv / Träningsgrupp
En hund / Fler hundar
Kastrerad / Okastrerad
Tävlingshund / Sällskapshund
Stor hund / Liten hund
 
 
Galen och UNDERBAR! ♥

Kommentarer
Postat av: Erica

Tycker den listan är så kul, vi prickar nog in ganska likt på svaren skulle jag tro=)

2012-08-26 @ 21:50:48
URL: http://www.senapshund.se
Postat av: P.S Hundar

Härligt! :D
Vi tänkte svara imorgon :)

2012-08-26 @ 22:19:16
URL: http://pshundar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0