Agility debut

Ja så var även de avklarat!
Jag och Maj ahar nu tävlat för första gången i agility.. Och oj va vi var nervösa, efter att vi hade sprunit vårt race så kändes de inte alls bra.. jag var inte riktigt nöjd med min insats men med Majas insatts var jag mycket nöjd, hon var jätte duktig.. det var bar jag som var i en bubla. Men sen när jag fick se filmen så var de i nte så illa som jagtrode vilket var bra.
så var de bara att vänta på prisutbelningen.

Dte var trevligt för jag hade mycket stöd med mig, Natali, Ebba, Pelle och Ida var med.

Sen när prisubelningen kom så blev jag jätte paff!! Jag kom 2a, OJ va jag var förvånad! ... Men kul var de!
Så SÅÅÅ stolt är jag över min Ängel!

Tävlings sesongen invigning var riktigt lyckad! Nu hoppas vi bar att de håller ;)

Efter tävlingen var vi kvar och tränade för inte räker de med att bar ha kört agility, nej nej man måste ju kör alit elydnad och bruks också! ;)

Både Maja och Pelle var toppen, riktigt roligt och bra kändes de. Budföring var toppen för dåda. De ända som var inte lika toppen var att de var så mycket mygg!!

 
 
Plus! Jag får ju inte glöma att nämna att jag har köpt en kamra, ja jag had eju en men den gick sönder så jag jag bestämde mig för att köpa en ny! :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0