Vi börjar hitta tillbaka.

Hej vänner! Länge sen nu. 
 
Hösten och vintern (som inte är över än) har känts lång och mörk. Jag tappade helt energin och motivationen och det påverkade såklart hundträningen, därav inget bloggande. Vi har tränat lite då och då men inget som riktigt har utvecklats eller känts superkul. Ibland blev det träning mest pågrund av dåligt samvete för hundarna. Men jag tror samtidigt det har varit nyttigt för dem med en period med lite mindre aktivitet. 
 
Nu är det ny termin, nu kurs i skolan, nytt jobb, det börjar bli ljusare och jag känner att energin börjar komma tillbaka. Jag märker att jag börjar längta ut till träningar och faktiskt ser till att de blir av. Så härlig känsla. Ser verkligen fram emot våren som jag tror kommer vara väldigt givande. Det kommer hända alla möjliga roliga saker. :D 
 
Lyrapyra har ju fortfarande inte börjat löpa än, så det väntar vi väl lite på nu. Hade varit skönt att få det avklarat och se hur hon hanterar det och om hon förändras efteråt. Hon har kommit in i nån typ av spökperiod nu när lite allt möjligt är himla konstigt och förtjänas att skällas ut. Knäpp! Men hon har även mognat och lyssnar såå mycket bättre på mig än vad hon gjorde för några månader sen. Ska bli spännande att se var den här damen hamnar sen. 
 
I dagarna har vi gått på många fina skogspromenader, tränat med tollargänget igen och bara njutit av livet. Målen för 2017 är uppdaterade såklart! Nu kör vi :D 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0