Ytterligare två träningsdagar

Även måndag och tisdag bjöd på bra träningar. I måndags tränade vi med Lena och Kasper efter mycket motvilja hos oss båda då det regnade och vi var trötta. Men vi kom ut och det var ju bra det! Mycket fokus på kontakt och fokus. 
 
Igår träffade jag Linda, Rebecca och Eva-britt på GMBK och Lyra fick gå igenom hela ettan utan belöning. Hon klarade det bra så det kändes skönt! Jag måste vara lite mer bestämd med henne och inte börja dalta med henne så fort hon släpper mig. Igår var jag lite strängare och hon var med mig på ett helt annat sätt! 
 
Ikväll blir det vila för dom då jag ska iväg och jobba. Sen blir det tävling imorgon! iih :o 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0